Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Lisa Tegskär - 19 maj 2012 23:43

Idag på förmiddagen så hade jag och Ella vårat första träningspass tillsammans vilket var väldigt roligt och pushande! Så på måndag kör vi tillsammans igen. Ella är riktigt stark nu och jag blir mer och mer imponerad av den kvinnan. Hon är verkligen en bra förebild!

Idag körde vi armar och ben. Ganska roligt när man får höja vikterna lite då och då. Innan jag började träna med PT så hade jag 15-20 kg på lårcurl. Max 25 kilo. Nu kör jag på 60 kilo. Det hade jag aldrig trott! Jag var verkligen alldeles för bekväm när jag körde själv. Så fort Karin ser att jag klarar "för många" så lägger hon på mer vikt. Jobbigt, men givande.


Nu är det stenhård deff på g för att få bort lite mer fett och få fram musklerna som faktiskt finns därunder nånstans.

Jag vill VERKLIGEN klara att göra minst en chin själv innan tävlingen är slut! När Karin håller i mina ben klarar jag flera stycken men jag vill verkligen kunna göra utan hjälp! Ska kämpa för det....


Natti natti!



Av Lisa Tegskär - 19 maj 2012 23:43

Idag på förmiddagen så hade jag och Ella vårat första träningspass tillsammans vilket var väldigt roligt och pushande! Så på måndag kör vi tillsammans igen. Ella är riktigt stark nu och jag blir mer och mer imponerad av den kvinnan. Hon är verkligen en bra förebild!

Idag körde vi armar och ben. Ganska roligt när man får höja vikterna lite då och då. Innan jag började träna med PT så hade jag 15-20 kg på lårcurl. Max 25 kilo. Nu kör jag på 60 kilo. Det hade jag aldrig trott! Jag var verkligen alldeles för bekväm när jag körde själv. Så fort Karin ser att jag klarar "för många" så lägger hon på mer vikt. Jobbigt, men givande.


Nu är det stenhård deff på g för att få bort lite mer fett och få fram musklerna som faktiskt finns därunder nånstans.

Jag vill VERKLIGEN klara att göra minst en chin själv innan tävlingen är slut! När Karin håller i mina ben klarar jag flera stycken men jag vill verkligen kunna göra utan hjälp! Ska kämpa för det....


Natti natti!



Presentation


Min blogg som handlar om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards