Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Lisa Tegskär - 14 maj 2012 15:39

Hej på er! Nu har jag haft en liten paus då jag har varit utomlands, men nu känns det skönt att vara tillbaka igen :)

Måndag, nytt träningsschema och känner mig riktigt peppad för en ny vecka!


Nu ska jag och Ella köra samma träningsschema så det är riktigt kul! Vilken kämpe hon är, är så imponerad av hennes insats och hennes fantastiska resultat. En verkligen förebild som visar att det går att gå ner i vikt och bli stark om man verkligen vill och är redo att kämpa! Go Ella :)


I helgen har jag kört två zumbapass också som jag tycker är det roligaste sättet att träna på. Bra musik, glada människor, bra zumbainstruktörer, svettigt och man får svänga på höfterna och skaka rumpa!

Ska försöka klämma in några till i veckan om det hinns med :) 

Ska försöka gå på ett pass varje dag mån-fre. Finns mycket roligt att välja på!


Har varit lite dålig med att använda min Shape-up app så ska göra mitt bästa att få in mina måltider där så jag har lite koll på hur många kalorier jag får i mig. För nu har vi minskat ytterligare.

Ska skriva in mitt träningsschema här och lite vad jag äter.


Nu har jag lite lax i ugnen som jag ska ha till middag sen tillsammans med broccoli och keso och nån tomat.

Mums! :)


Här kommer en bild på mig och min bror från stranden i Frankrike.

 


Ha en bra kväll! / Lisa.

Presentation


Min blogg som handlar om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards