Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lisa Tegskär - 3 juni 2012 22:57

Imorgon är det måndag, ny vecka och nytt träningsschema på g!

Hoppas på lite bättre väder så man inte är så seg. Jag påverkas väldigt mycket av vädret och blir mycket gladare och får mer energi när det är ljust och sol.

 Nu under helgen har vi haft vila från PT-passen så det ska bli skönt att köra igång imorgon igen. Är så kul nu när jag och Ella har börjat köra tillsammans, och vi skrattar så mycket hela tiden så det är bara kul att träna! Kommer sakna vårat team sen när tävlingen är slut.


Har märkt sån himla stor skillnad på resultat vad det gäller fettförbränning så fort man lägger till fett i kosten. Och då snackar vi inte grädde. Jag tar 6 omega-3 kapslar om dagen och blandar i lite rapsolja i proteinshaken. Fett bränner fett! Det gör skillnad! 


Nu ska jag sova lite så jag är fit for fight imorgon!


/Lisa.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg som handlar om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards